عبارتند از :
وجود نرم افزار پرسنلي و احکام براي بخش مديريت پرسنل به منظور کنترل و نظارت اطلاعات پرسنل امري اامي تلقي مي شود. از اين طريق مي توان در جريان اطلاعات پرسنل اعم از مأموريت ، مرخصي ، تشويقي ، هدايا ، اطلاعات درماني و بيمه اي ، دوره هاي آموزشي ، سوابق کاري و … بود.
مديران اجرايي منابع انساني در سازمان ها با بهره گيري از نرم افزار پرسنلي و احکام مي توانند به راحتي کنترل امور را به دست بگيرند و اطلاعات مربوط به پرسنل را مديريت کنند و با ارتباط دادن به حقوق و دستمزد ، محاسبات مربوط به حقوق را دقيق انجام دهند و فيش حقوقي را صادر نمايند. بدين صورت از اطلاعات پرسنل نگهداري کنند و عمليات را اصلاح نمايند.
درباره این سایت